2016. február 10., szerda

Horgász felszerelés az Égei tengerre




                            
                             Horgász felszerelés az Égei  tengerre




Az első kalandor horgászfelszerelésem összeállitása óta mindig bővitettem egy kicsit, hol ezt éreztem még  szükségesnek, hol azt. Addig, addig míg nem, már túl nehézzé vált a bővült felszerelést  a világjárásokon mindenhová magammal vinni. Az idei évben három horgász táborozáson voltam Olaszorságban az Adrián. Itt Tintahalra és Kalmárra horgásztam eredménnyel.
Most egy hosszú Égei - tengeri kalandra indulok, természetesen  horgászfelszerelés nélkül  szó sem lehet hajóra szállni.
Én sem fiatalodom, és bizony a nehéz hátizsák már nem annyira kellemes viselet.  A hosszú úton mozgékonynak maradni, kompromisszumokkal jár.  Ujabb felszerelést állitottam össze.
Ime:
·        Két szürke müanyag cső a horgász botok tokjai.
·        1.8 m hosszú teleszkópos bot
·        4 m es spicc bot. bevetésre felszerelve.
·        Peremfutós orsó, fonott zsinorral
·        haltartó szák ( fekete csomag )
·        3 m zsinór a szák kikotéséhez. ( mólón, hajón kell a hosszúság )
·        úszó stopp, és müanyag csonti ( csali, még nem próbáltam )
·        10 horog és ólom golyók, felette
·        10 horog előkén, mellette acél előke (alatta kék szegélyű tasakban)
·        2 úszó, forgókarikák karabinerrel, villantók, vobler, mellette másik tasakban
·        Tintalhal és Kalmár csali, 5 db és hozzá forgó kapcsok
·        zacskóben befőttes gumi
·        vörös müanyag tarisznyarák fehér alapon, két nagy kampóval, Polip fogó készség
·        zsinor 40 m hosszú és 2 mm vastag
·        nagy zöld orsó, 100 m damil és rajta 2 horog, ez igy egy speciális horgász készség.
·        kozkás kendőből zsákocska  a felszerelésnek. az osrót a bögrémbe teszem a repülőúton.
A teljes felszerelés 1.5 kg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése